fredag 8 maj 2009

tjohoo =)

Idag har ja o älsk beställt en crosstrainer =) bröllopsform here we come =) va på gymmet idag o körde på crosstrainerna 30 min sedan körde ja mage o rygg idag. känns jätte bra, sen har ja hämtat sebban som ska vara här i helgen =) blev hockey idag, canada är så värdiga vinnare, dom spelar iaf bra. sverige bara sjabblar bort he´la tiden. älsk är bitter men de struntar ja i =) va o tränade lydnad idag med alliz, frida o freja, de gick jätte bra fast alliz är lite som sin mor o försöker fuska lite ibland =) men lite finslipning på momenten så ska de väl inte vara så lånt till tävling =) på slutet fick alliz testa lite agillity oj jäklar va hon tyckte de va skoj =) haha va så kul o se henne =) vilken energi.!! Imorn ska vi på konfirmation i fagersta o kolla på linnea =) sen blir de fika hemma hos pelle o lena. Tänker på dig gumman !! fattar inte hur du orkar men du är en kämpe!

nu ska ja retas mera med grabbarna i soffan o hejja mer på canada =)

hej svejs =)

p.s om någon är bra på att designa lite blogg så snälla hjälp mig, har försökt ¨på gegen hand men slutar alltid att ja blir föbannad av allt html crap!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kan ju testa stället jag har lagt min blogg på. Finns hur mycket klara mallar som helst att välja mellan för att bygga bloggen. Om det tog mig 5 minuter att lära in hur det funkade bör du nog fixa det på halva tiden iaf :)

Kram

/Z